tisdag 15 mars 2011

Första alstret i bloggen....

Japp nu är det dags......kan ju inte fega mer nu!!
Här kommer mitt allra första alster i denna blogg!
Det är ett födelsedagskort till barnens kusin.....det blev absolut inte som jag tänkt mig då både skärmaskin och kniv valde att ge upp. Så snett och krokigt blev det eftersom jag och saxen inte är riktiga kompisar....
Men men.....det är bara att kämpa på......nybörjare har ju alla varit!!

                                          Framsidan......


                                          Insidan......


                                          Och baksidan......

Bilderna är väl inte i bästa laget då Ajfånen är den enda kameran som finns i hushållet för tillfället.

Lämna gärna en kommentar....både ris och ros!!

Kram
                                                                                                                                                                                                               

2 kommentarer:

  1. Men vilket härligt kort!! Supersnyggt ju, med tanke på omständigheterna! Jag kan inte heller klippa rakt med sax, skulle aldrig kunna göra något utan skärmaskin&kniv!

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort! Kul att du börjar blogga! :o)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera