torsdag 17 mars 2011

En liten goodiebag.....

Knåpade jag ihop till mina arbetskamrater häromsistens när vi hade en liten personalfest, bara för att dom är så underbara allihopa!!
Men oxå för att jag skulle få chans att testa mina alldeles nya Pro Markers.... ;)

Det va lite trixigt med pennorna vill jag lova....sen upptäckte jag ju såklart att jag lyckats köpa på mig heeelt fel färger till största del, så nu måste lagret utökas!!
Men roligt va det och med en MASSA övning ska det nog bli bra till slut!!


Kram

3 kommentarer:

  1. Va gullig! och lycko dina jobbarkompisar =)Färgläggningen blev ju jättebra.
    Jag håller mest på med distresser och jag behöver också öva öva =) men det är kul!

    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej å vad kul att du vill vara med i min bloggcandy! Super roligt!

    Jag har lagt två lotter i hatten & en utanför som trillar i om du får till det där med följandet ;)
    Har förstått att det är fler som haft bekymmer med detta- google har visst ändrat på systemet lite granna...

    Japp, då är det bara att hålla tummarna & lycka till med din nya blogg- det är så roligt när man väl får kläm på det hela!

    Kramkram!
    /Scrappida

    SvaraRadera
  3. Så bra att det funkade med följandet. Hoppas att jag ska kunna inspirera dig med mina alster...
    Nu har den tredje lotten intagit sin plats i hatten!
    Ha en fin dag!
    Kram Scrappida

    SvaraRadera